Przenieś swoje biuro prasowe do internetu!
Intro Zalety Jak to działa? Dla kogo? Pakiety Zaloguj się Kontakt
Zwiększ obecność w mediach dzięki naszym narzędziom
Jak działa PRdesk?
1. Błyskawiczne wdrożenie
Nie musisz posiadać żadnej specjalistycznej wiedzy ani przechodzić jakichkolwiek szkoleń aby skutecznie korzystać z PRdesk i zyskać dostęp do szczegółowych informacji o swoich komunikatach prasowych. Przed publikacją pierwszego komunikatu prasowego musisz jedynie zsynchronizować PRdesk ze swoją skrzynką pocztową z której będziesz prowadził komunikację, oraz wprowadzić dane odbiorców z którymi współpracujesz.
2. Przygotowanie komunikatu prasowego
Specjalny formularz przeprowadzi cię przez proces tworzenia komunikatu prasowego w czterech krokach. Jeśli będziesz chciał dodać do komunikatu załączniki, nie zostaną one wysłane odbiorcom, lecz umieszczone na serwerze PRdesk skąd zainteresowane osoby będą mogły je pobrać. Dzięki temu nigdy nie dojdzie do sytuacji, w której dodane do komunikatu prasowego zdjęcia zapchają skrzynkę pocztową któregoś z twoich odbiorców. Możesz także ustalić, który z odbiorców otrzyma powiadomienie sms o opublikowanym komunikacie, co będzie szczególne przydatne gdy potrzebna będzie twoja szybka reakcja na zaistniałą sytuację.
3. Komunikat prasowy trafia do Twoich odbiorców
Gdy nadejdzie pora publikacji komunikatu prasowego, Twoi odbiorcy otrzymają wiadomość e-mail powiadamiającą o tym. Treść tej wiadomości możesz dowolnie modyfikować w specjalnym edytorze, lub skorzystać z zaproponowanego przez nas szablonu. W wiadomości będzie także specjalny link, który poprowadzi odbiorców do panelu, w którym będą mieli dostęp do przeznaczonych dla nich komunikatów. W razie potrzeby możesz utworzyć odbiorcom specjalne konta, których będą używali w celu logowania do panelu.
4. Wszystko pod twoją kontrolą
Natychmiast po publikacji komunikatu prasowego zyskasz dostęp do dokładnych danych o jego zasięgu. Masz więc szansę, by monitorować współpracę z mediami i maksymalizować skuteczność swojego przekazu. Specjalny moduł "Ślady" pozwoli Ci obserwować działania odbiorców, a moduł konwersacji umożliwi błyskawiczne reagowanie na ich potrzeby i zapytania. We wszechobecnym dziś szumie komunikacyjnym, uzyskasz dostęp do konkretnych i wymiernych danych, które pokażą ci, które twoje działania są skuteczne i dlaczego.
5. Analiza PRmonitor
Nasz autorski algorytm PRmonitor rozpocznie automatyczną analizę stron internetowych wybranych odbiorców, którzy zapoznają się z wysłanym komunikatem prasowym. Jeśli twój komunikat zostanie opublikowany na wskazanej stronie, otrzymasz specjalne powiadomienie, wraz z linkiem do publikacji. Zyskasz dzięki temu dokładny wgląd w skalę użycia Twojego komunikatu, oszczędzisz czas dzięki automatyzacji tego procesu, a także otrzymasz możliwość błyskawicznej kontroli tego co dzieje się z opublikowaną treścią, jaki jest jej odbiór i czy pojawiają się komentarze.
6. Raporty
Najważniejsze fakty o każdym komunikacie prasowym będą wysyłane w formie raportów na wskazane przez ciebie adresy email bądź w wersji skróconej poprzez sms. Możesz zaplanować raporty tygodniowe, miesięczne, bądź takie które podsumują poszczególne komunikaty prasowe po określonym upływie czasu od ich publikacji.